loading...

پارتیشن اداری

مبنا
بازدید : 98
/ زمان : 14:32:

کاربرد پارتیشن اداری در این است فضای ادارات را از این طریق قسمت بندی کرده و به قسمت های کوچک تری تقسیم کنیم . با استفاده از پارتیشن اداری هر کارمند میتواند قسمت مخصوص به خود را داشته باشد و در آن جا راحت بدون نفوذ صر و صدا به کارها و وظایف روزمره ی خود بپردازد که این مزیت پارتیشن اداری به حساب می آید .

درباره پارتیشن اداری
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 275
  • کدهای اختصاصی